Tuesday 1 October 2013

my heart

ASSALAMUALAIKUM...
harini happy sangat..tak tau kenapa...maybe sebab ahad ny nak jumpa dia kot..hehehe..miss u alot honey..harini boss cakap erin masuk keje akhr bulan ni sampai bulan 12...bagos..baik aq benti je law mcm tu..bdo je keje..t gji erin bnyak dari aku...bosan betol mcm ny...xpela..saba jelaa...ny laa law keje gn orang...
   aryny pening sangat kepala...xtw laa knape..mybe sebab cuaca kot..kejap ujan kejap terang...hmmm...sedih tol..bile nk gaji ny...aku dh xd duit...nk topup pn xlps ny...boss aq xpnh bg topup free..geram je..ingtkn kje sini dpt laa topup free 30ingt sbulan..hmm..hampeh...5ingit pn xd...kedekut bin hj bakhil btol... 
  shirah punya elaun dh masuk 1200...peh durian runtuh beb dia...kn best lw dy bg aq pnjm..huhuhu...dpt mkan kfc ke pizza ke...hahaha,..almaklum laa tulis blog time lapa ny laa jadinye..hehehe..keje bosan betol..duduk je..xd owg nk tman aq bercakap..gantuk tol..mcm nak tido je..kang aku baring ade orang datang..law aku duduk xd orang plak..tu yang aku malas tu...hmm..
   aku rase tu je kot tok harini..have a nice day syareena..LOLB

No comments:

Post a Comment